reklama

Vorvaň a hollywoodske zoznámenie (ČASŤ TRETIA)

Keď mám byť úprimná, tak si vôbec nepamätám ako som zaparkovala, vybehla do svojho bytu a ako sa zomlela celá tá vec okolo spoteného sexy zajacovho tela a toho môjho objemného.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vôbec netuším ako sa tá tesná spodnička zo mňa dostala, ani výraz na zajovej tvári, keď si uvedomil akú búdu som na neho ušila. Lebo bez tej zázračnej sťahovacej veci bolo moje telo troška viac tu a troška viac tam. A rozhodne bolo oveľa viac niekde v strede. Napriek tomu, že môj mozog takticky vylúčil tieto nepríjemné spomienky, tak to najdôležitejšie si pamätal a keď mám byť úprimná, tak sa musím svojho zvráteného podvedomia spýtať Prečo?!? Asi je pravda čo sa hovorí, že ani najväčšia húževnatosť nepremôže skúsenosti, a tých mal barman naozaj málo. Neviem či jeho cesta z Prešova do Bratislavy bola len preto, aby sa usmieval za barom, ale rozhodne mal v posteľových scénach viac trénovať. Najsmiešnejšia bola situácia, keď sa zo mňa po minúte a pol skotúľal a spýtal sa ma či som bola. Moja hlava sa k nemu obrátila v rýchlosti rakety a ja som netušila, či sa mám smiať alebo plakať od zúfalstva. Ten mladý dilino, ktorý mal ešte na svojom tele kropaje môjho potu sa len debilne usmieval a zrejme si myslel, že je majster sveta. Aj keď som bola hrozne nahnevaná a Žofia sa chystala na rozbeh oproti stene, aby si tieto sprosté nápady pre budúcnosť odpustila, tak som nemala ten pocit, že som tá pravá, ktorá by mala skaziť všetky jeho ilúzie a nadobro mu rozbiť ego. Bez slova som vstala, úplne som ignorovala čo mi kde prevísa a ako vyzerám v zapnutom svetle. Bolo to jedno. Ja som nemala v pláne si túto šarádu zopakovať a dúfala som, že majstrovský výkon, ktorý vo svojich predstavách Lukáš podal, ho dostatočne vyčerpal. Zobrala som si svoje obrovské dotrhané tričko na spanie, ktorého som sa odmietla vzdať a odišla som do sprchy. Ani som len nezapla vodu a zajo už stál za mnou. Vraj osprchujeme sa spolu? Nemala som čas a ani náladu na hlúpe reči a ráznym nie som sa opäť otočila do prúdu vody. Našťastie sa nehádal a poslušne odcupital prečo. Ani hektolitre vody by zo mňa nezmyli ten strašný pocit, že som úplná ****, a tak som svoju očistnú kúru ukončila. V obývačke sa spokojne vyvaľoval Lukáš a ani zdiaľky to nevyzeralo tak, že by sa chystal opustiť môj príbytok. Budem úprimná. S aférkami na jednu noc som mala nejakú tú skúsenosť, ale zásadne som sa vyhýbala tomu, že som si ich viedla domov. A to presne preto, lebo som potom nevedela ako im pekne krásne povedať, že by mohli vypadnúť. Napadlo mi, že by som sa teda môjho amanta na jednu noc, ako by povedala Carrie zo Sexu v meste, opýtala, že čo vlastne robí. Viem, že hovoril niečo o štúdiu, takže som logicky usúdila, že môže mať minimálne 20 a maximálne 24 rokov. Dúfala som, že to číslo bude čo najvyššie. „Čo vlastne v Blave robíš?“ začala som konverzáciu. Zajo sa na mňa pozrel len kútikom oka, zahniezdil sa na mojom novom gauči a prepol televíziu na iný kanál. „Chcem študovať STU, takže chodím na kurzy, ktoré ma majú pripraviť na prijímačky,“ zatiahol svojím typickým východniarskym prízvukom. V tej chvíli by sa z môjho objemného tela nevyvalila kvapka potu, tuku, ba ani krvi. A keď už sa Žofia v mojom vnútri prehrabávala vo svojom diári a rozmýšľala, že s ktorou sektou spácha hromadnú samovraždu, tak prišla strela. A zasiahla ma priamo do srdca, ktoré prisahám v tej chvíli vynechalo aspoň tri povinné údery. „Chodím na gymnázium. Budúci rok budem maturovať,“ vyhlásilo to prerastené decko a poškrabalo sa v rozkroku. „Uhm,“ vyšlo zo mňa. „Neboj sa, o chvíľku vypadnem. Už som volala mame a príde pre mňa,“ povedal tónom akože jéj pozri, vonku začalo snežiť. Význam fráze vyschlo mi v ústach a zalial ma studený pot, som naplno precítila až v tej danej chvíli. Už som sa videla v televíznych novinách ako titulky hlásia, že tento mastodont znásilnil a zneužil mladého študenta. Nad tým by bol obraz mojej rozsiahlej postavy v nechutnom oranžovom overale, ako sa ťažkopádne tackám za policajtom, ktorý ma vedie spútanú v želiezkach. Celá moja rodina ma vydedí a ja sa objavím na titulke každého denníka, ktorý rieši škandalózne kauzy obrých rozmerov. Veľakrát som vo filme videla scénu, kde sa hlavný hrdina alebo hrdinka v návale stavu úzkosti rozbehne ku korytu ukrytého alkoholu a poriadne si lokne, avšak neurobila som to. A to hneď z niekoľkých dôvodov. Túto situáciu potrebujem zvládnuť s chladnou hlavou až do konca, nemala som v zásobe žiaden alkohol a Žofia mi razantne dvíhala varovný prst, pretože práve predstavy a scény z mojich obľúbených kasových trhákov ma priviedli až sem. „Fajn,“ povedala som, keď som konečne po desiatich minútach hry tupého výrazu Nožnicovorukého Eduarda precitla a začala vnímať svet okolo mňa. „Nemáš niečo jesť?“ spýtal sa Lukáš. Obdivovala som jeho postoj. Chalan bol evidentne nad vecou. Podľa mňa mal práve pocit, že vyhral v lotérii. Nieže by som ja bola hodná Jackpotu, ale keď sa s tým bude chváliť spolužiakom pri hodine geografie, tak určite nespomenie, že pretiahol malého hrocha, no môj vek si rozhodne nenechá ujsť. Pre ostatných bude silný mačo. Ja, naopak, keby som sa s týmto excesom priznala babám, tak ma preventívne na pol roka vylúčia z partie a táto príhod sa stane obľúbenou debatou pri každej možnej príležitosti. Nie, ni, toto si rozhodne nechám pre seba a táto noc (dve minúty búrlivého sexu) sa nikdy nestali. Nakoniec som zajovi upiekla pizzu, ktorú som vytiahla z mrazáku, na jeho požiadanie som mu naliala studené mlieko a našťastie mu o pol hodiny zvonil telefón. Mamamobil bol pred mojím domov a ja som konečne mohla celú túto vec uzamknúť ďaleko do mojej skazenej a úchylnej mysle. Svoje čierne kokteilové šaty som po vypratí zavesila naspäť do skrine a spolu so Žofiou sme si svätosväte sľúbili, že ešte pekne dlho ich nevyvetráme a od hollywoodskych filmov si dávame na pekne dlhú dobu pauza. Minimálne na ich realizáciu v praxi... 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

KONIEC!

Michaela Rovenská

Michaela Rovenská

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som normálna baba nenormálnych rozmerov, ktorá sa na svoj život a jeho situácie pozerá s poriadnou dávkou nadhľadu a humorom svojím vlastným :) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu