reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michaela Rovenská

Michaela Rovenská

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som normálna baba nenormálnych rozmerov, ktorá sa na svoj život a jeho situácie pozerá s poriadnou dávkou nadhľadu a humorom svojím vlastným :) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Vorvaň a hollywoodske zoznámenie (ČASŤ TRETIA)

Michaela Rovenská

Vorvaň a hollywoodske zoznámenie (ČASŤ TRETIA)

Keď mám byť úprimná, tak si vôbec nepamätám ako som zaparkovala, vybehla do svojho bytu a ako sa zomlela celá tá vec okolo spoteného sexy zajacovho tela a toho môjho objemného.

  • 21. jún 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 223x
  • 0
Vorvaň a hollywoodske zoznámenie (ČASŤ DRUHÁ)

Michaela Rovenská

Vorvaň a hollywoodske zoznámenie (ČASŤ DRUHÁ)

Asi po desiatich minútach úsmevu ako Thomas Puskailer po čistení zubného kameňa som to vzdala a na drzovku som sa ozvala. „Prosím vás!“

  • 16. jún 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 248x
  • 0
Vorvaň a hollywoodske zoznámenie (ČASŤ PRVÁ)

Michaela Rovenská

Vorvaň a hollywoodske zoznámenie (ČASŤ PRVÁ)

Napriek tomu, že vyzerám ako vyzerám, tak si rada o sebe namýšľam, že som krásna. Niekde som čítala, že ide o vyžarovanie a to, ako človek pôsobí, tak som sa rozhodla, že to skúsim.

  • 15. jún 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 266x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu